More advertising worldwide

More advertising worldwide
-0 %
Ingomar Kloss (ed.). With contributions by I. Abdullah ...
 Pp.
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

sehr gut erhalten Rechnung mit MwSt

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 53,49 €

Jetzt 19,95 €* Pp.

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
Artikel-Nr:
9783540429944
Veröffentl:
2002
Einband:
Pp.
Seiten:
344
Autor:
Iskander Abdullah Ingomar [Hrsg.] Kloss
Gewicht:
656 g
SKU:
INF1000342352
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

This book deals with all aspects of advertising in various countries. It is a follow-up of Advertising Worldwide by the same editor. The book covers: Bulgaria, China, Greece, Hong Kong, Hungary, Ireland, Latvia, Malaysia, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, and the United Kingdom. It also contains a chapter on intercultural management as well as a case study of Barclaycard International. The authors are specialists from the respective countries. From the reviews: " This reader is an absolute must for all advertisers, agencies and students... " Werben und Verkaufen (Issue 40/2001)

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.