Flash Advertising: Flash Platform Development of Microsites, Advergames and Branded Applications

Flash Advertising: Flash Platform Development of Microsites, Advergames and Branded Applications
-0 %
2010 . XVII, 269 p. w. col. figs. . 24,5 cm . ;
 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

Neuware Rechnung mit MwSt new item Bestellungen bis 15 Uhr werden am gleichen Werktag verschickt Contents Flash advertising overview Designing campaigns Preparing and building ads Forms and data File optimization Third party rich media technologies Trafficking and tracking your ads Designing the site Preparing and building microsites Driving traffic to the site What is AIR Designing the application Data files and user interaction Connectivity Classes

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 35,60 €

Jetzt 11,95 €* Taschenbuch

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
Artikel-Nr:
9780240813455
Veröffentl:
2010
Einband:
Taschenbuch
Seiten:
269
Autor:
Jason Fincanon
Gewicht:
705 g
SKU:
INF1000289075
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Helps you create Flash ads, microsites, advergames, and branded applications that engage consumers and demonstrate their worth to clients. This title lets you learn some of the best practices for mastering the myriad of ad specs, deadlines, quality and version control issues and creating ads that balance campaign goals with design constraints.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.