Long-Term Impact of Marketing

Long-Term Impact of Marketing
-0 %
A Compendium
 HC gerader Rücken kaschiert
Print on Demand | Lieferzeit: Print on Demand - Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 249,70 €

Jetzt 249,68 €* HC gerader Rücken kaschiert

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9789813229792
Veröffentl:
2018
Einband:
HC gerader Rücken kaschiert
Erscheinungsdatum:
09.04.2018
Seiten:
656
Autor:
Dominique M Hanssens
Gewicht:
1088 g
Format:
235x157x39 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Long-Term Impact of Marketing: A Compendium summarizes four decades of marketing science research by Professor Hanssens and coauthors. The book focuses on the topic of inferring long-term marketing impact on business performance from real-world data. It presents time-series analytic methods to measure the short- and long-term effects of marketing on business performance. As marketing data increase in quantity and quality, the application of the principles in the book are becoming more relevant and important.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.