Manager’s Bridge Certificate in IT Service Management

Manager’s Bridge Certificate in IT Service Management
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.
 PDF
Nicht lieferbar | Lieferzeit: Nicht lieferbar

32,88 €* PDF

Artikel-Nr:
9781906124533
Veröffentl:
2010
Einband:
PDF
Seiten:
0
Autor:
Colin Rudd
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
PDF
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

ITIL and IT Service Management have been practised successfully around the world for more than 20 years ITIL is a framework for IT service management and provides best management practice to meet ISO/IEC 20k.An ITIL Licensed Product
ITIL and IT Service Management have been practised successfully around the world for more than 20 years ITIL is a framework for IT service management and provides best management practice to meet ISO/IEC 20k.An ITIL Licensed Product

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.