The Shipping News

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Artikel-Nr:
9781857022421
Veröffentl:
1994
Erscheinungsdatum:
01.08.1994
Seiten:
355
Autor:
Annie Proulx
Gewicht:
271 g
Format:
198x128x30 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Edna Annie Proulx wurde 1935 in Connecticut geboren, begann Anfang der neunziger Jahre zu schreiben und wurde mit allen wichtigen Literaturpreisen Amerikas ausgezeichnet, dem PEN/Faulkner Award, dem Pulitzerpreis, dem National Book Award, sowie dem Irish Times International Fiction Prize. Annie Proulx lebt in Denver und Wyoming.
E. Annie Proulx, die mehrfach preisgekrönte amerikanische Autorin, erzählt in ihrer herb-poetischen Sprache die Geschichte eines Mannes in den Dreißigern. Quoyle, der äußerlich wenig ansehnliche Held des Romans, hat weder Glück im Beruf noch in der Liebe. Als er wieder einmal vor dem Nichts steht, läßt er sich dazu überreden, zum Herkunftsort seiner Familie, zu der Felseninsel Neufundland im Osten Kanadas, zurückzukehren. Trotz widriger Bedingungen gelingt es ihm hier, Fuß zu fassen. Quoyle wird Reporter für die "Schiffsmeldungen" beim Lokalblatt.

Annie Proulx's highly acclaimed, international bestseller and Pulitzer Prize-winning novel.

PART ONE: INTRODUCTION TO CORPORATE COMMUNICATIONDefining Corporate CommunicationIntroductionScope and DefinitionsChapter SummaryCorporate Communication in Contemporary OrganizationsIntroductionHistorical BackgroundIntegrated CommunicationDrivers for Integrated CommunicationOrganizing CommunicationChapter SummaryPART TWO: CONCEPTUAL FOUNDATIONSStakeholder Management and CommunicationIntroductionStakeholder ManagementThe Nature of Stakes and StakeholdersStakeholder CommunicationStakeholder Engagement and CollaborationChapter SummaryCorporate Identity, Corporate Branding and Corporate ReputationIntroductionCorporate Identity, Image and ReputationCorporate BrandingAligning Identity, Image and ReputationChapter SummaryPART THREE: CORPORATE COMMUNICATION IN PRACTICECommunication StrategyIntroductionThe Process of Communication StrategyThe Content of Communication StrategyChapter SummaryStrategic Planning and Campaign ManagementIntroductionPlanning and Executing Programs and CampaignsTheories on Effective Messages and PersuasionChapter SummaryResearch and MeasurementIntroductionResearch and EvaluationMeasuring Corporate ReputationMeasuring Corporate IdentityChapter SummaryPART FOUR: SPECIALIST AREAS IN CORPORATE COMMUNICATIONMedia RelationsIntroductionJournalism and News OrganizationsNews and Corporate ReputationFraming News StoriesThe New Media LandscapeChapter SummaryInternal CommunicationIntroductionDefining Internal CommunicationInternal Communication and Organizational IdentificationVoice, Silence and Stimulating Employee ParticipationSocial Media and Communities of PracticeChapter SummaryIssues Management and Public AffairsIntroductionDefining IssuesManaging IssuesInfluencing Public PolicyChapter SummaryCrisis CommunicationIntroductionPreparation for CrisesCommunication about a CrisisChapter SummaryPART FIVE: NEW DEVELOPMENTS IN CORPORATE COMMUNICATIONLeadership and Change CommunicationIntroductionDefining Leadership and ChangeCommunicating During a ChangeEffective Leadership CommunicationChapter SummaryCorporate Social Responsibility and Community RelationsIntroductionDefining Corporate Social ResponsibilityCommunicating About Corporate Social ResponsibilityCommunity Involvement ProgrammesChapter Summary
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