Digital Representations of the Real World

Digital Representations of the Real World
-0 %
How to Capture, Model, and Render Visual Reality
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 95,50 €

Jetzt 95,49 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9781482243819
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
12.05.2015
Seiten:
455
Autor:
Marcus A Magnor
Gewicht:
1108 g
Format:
241x195x25 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Marcus A. Magnor, Oliver Grau, Olga Sorkine-Hornung, Christian Theobalt
This book explains how to portray visual worlds with a high degree of realism using the latest video acquisition technology, computer graphics methods, and computer vision algorithms. It explores the integration of new capture modalities, reconstruction approaches, and visual perception into the computer graphics pipeline. The book covers sensors for capturing 3D scenes, fundamental algorithms for processing the imagery, 3D modeling techniques, and image- and video-based rendering. Readers will understand the emerging research of real-world visual computing and learn how to implement frequently encountered methods.
Acquiring the Real World. Reconstruction-Data Processing Techniques. Modeling Reality. Authentic Rendering, Display, and Perception. Applications. Bibliography. Index.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.