Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: Beth A. Wassell
ISBN-13: 9781402059216
Einband: Gb
Seiten: 225
Gewicht: 499 g
Format: 246x165x24 mm
Sprache: Englisch

Becoming an Urban Physics and Math Teacher

32, Contemporary Trends and Issues in Science Education
Infinite Potential, Academic/professional/technical: Research and professional
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
This book explores what happens as beginning urban teachers transition through their first few years in the classroom. It captures one teacher's journey through the first three years of teaching science and mathematics in a large urban district in the US. Combining narrative with critical analysis, the authors focus on Ian's agency as a beginning teacher and explore his success in working with diverse students.
99
Ian's story.- Learning to teach by coteaching.- The summer curriculum project.- Getting a job in an urban school district.- The first year.- Restructuring the classroom: Math in a science way.- Returning to City High.- The big picture: Looking across fields.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Beth A. Wassell
ISBN-13 :: 9781402059216
ISBN: 1402059213
Erscheinungsjahr: 01.06.2007
Verlag: Springer-Verlag GmbH
Gewicht: 499g
Seiten: 225
Sprache: Englisch
Sonstiges: Buch, 246x165x24 mm