Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: John Condry
ISBN-13: 9781351226776
Einband: PDF
Seiten: 340
Sprache: Englisch
eBook Typ: PDF
eBook Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Psychology of Television

Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
2
This volume addresses the content of television -- both programs and advertisements -- and the psychological effects of the content on the audience. The author not only reports new research, but explains its practical applications without jargon. Issues are discussed and described in terms of psychological mechanisms and causal routes of influence. While primarily referring to the American television industry and American governmental regulations, the psychological principles discussed are applicable to television viewers world wide.
1
This volume addresses the content of television -- both programs and advertisements -- and the psychological effects of the content on the audience. The author not only reports new research, but explains its practical applications without jargon. Issues are discussed and described in terms of psychological mechanisms and causal routes of influence. While primarily referring to the American television industry and American governmental regulations, the psychological principles discussed are applicable to television viewers world wide.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: John Condry
ISBN-13 :: 9781351226776
ISBN: 1351226770
Verlag: Taylor and Francis
Seiten: 340
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook, Maximale Downloadanzahl: 3