Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: Brian Sheehan
ISBN-13: 9781350034204
Einband: EPUB
Seiten: 184
Sprache: Englisch
eBook Typ: Adobe Digital Editions
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Basics Marketing 03: Marketing Management

Basics Marketing
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
2
Understanding how to create marketing programmes is one thing. Understanding how to take leadership in all of the business areas related to marketing (such as economics, finance, personnel management and long-term brand strategy) is quite another. This book helps bridge that divide to help students master the business of marketing.
1
Understanding how to create marketing programmes is one thing. Understanding how to take leadership in all of the business areas related to marketing (such as economics, finance, personnel management and long-term brand strategy) is quite another. This book helps bridge that divide to help students master the business of marketing.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Brian Sheehan
ISBN-13 :: 9781350034204
ISBN: 1350034207
Verlag: Bloomsbury Publishing
Seiten: 184
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook, Maximale Downloadanzahl: 3