Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue

Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue
-0 %
A Framework for Teacher Reflection
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 68,50 €

Jetzt 68,49 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9781138901070
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
24.09.2015
Seiten:
122
Autor:
Mary B McVee
Gewicht:
204 g
Format:
226x152x10 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Mary B. McVee is Associate Professor, Literacy, and Director of the Center for Literacy and Reading Instruction, Graduate School of Education, University at Buffalo, SUNY, USA.
Drawing on theories from multiliteracies, multimodality, embodiment, and narrative, this text engages educators in awakening to the ways in which values, beliefs, language use, culture, identity, social class and other factors filter their approaches to teaching and expectations for students. It articulates a theoretically grounded and research-based framework related to the use of personal narratives as learning tools.
PROLOGUE

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.