Media Management

Media Management
-0 %
A Casebook Approach
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 109,50 €

Jetzt 109,49 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9781138901025
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
22.08.2015
Seiten:
416
Autor:
Ann Hollifield
Gewicht:
585 g
Format:
229x152x23 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

C. Ann Hollifield is Thomas C. Dowden Professor of Media Research at the University of Georgia.
Media Management: A Casebook Approach highlights critical skills and responsibilities for managers in today's media organizations. Using media-based cases that promote critical thinking and problem-solving, this text addresses topics of key concern for managers: diversity, group cultures, progressive discipline, training, and market-driven journalism, among others. The cases provide real-world scenarios to help students anticipate and prepare for experiences in their careers.
Preface

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.