Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: . Rajagopal
ISBN-13: 9781137434975
Einband: eBook
Seiten: 295
Sprache: Englisch
eBook Typ: PDF
eBook Format: eBook
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

The Butterfly Effect in Competitive Markets

Driving Small Changes for Large Differences
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
This book provides an introduction to the concept of entrepreneurship and entrepreneurial business management. It covers many elements of the entrepreneurial management discipline including choosing a business, organizing, financing, marketing, developing an offering that the market will value, and growing the business in all its dimensions.
PART I: ANALYZING MARKET CHAOS 1. Chaos in Markets  2. Reasoned Action and Planned Behavior 3. Managing Market Shifts PART II: BUILDING GLOBAL-LOCAL MARKETING EFFECTS 4. Market Trend Analysis 5. Consumer Value Management 6. Darwinism in Marketplace 7. Business Growth and Local Effects 8. Sustainable Marketing PART III: UNVEILING FUTURE EFFECTS 9. Social Psychology of Consumers 10. Challenges of Butterfly Effect

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: . Rajagopal
ISBN-13 :: 9781137434975
ISBN: 113743497X
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Seiten: 295
Sprache: Englisch
Auflage 2015
Sonstiges: Ebook