A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, CALL, and Project-Based Learning

A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, CALL, and Project-Based Learning
-0 %
Vorbestellbar | Lieferzeit: Vorbestellbar - Erscheint laut Verlag im/am 15.08.2024. I

Erstverkaufstag: 15.08.2024

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 162,50 €

Jetzt 162,48 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9781032272764
Veröffentl:
2024
Erscheinungsdatum:
15.08.2024
Seiten:
224
Autor:
Dongdong Chen
Format:
234x156x0 mm
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

Dongdong Chen is Professor of Chinese and Director of the Chinese Program in the Department of Languages, Literatures and Cultures at Seton Hall University, USA.
A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, CALL, and Project-Based Learning presents an exposition of current thinking, research, and best practices in Computer-Assisted Language Learning, Digital Humanities, and Project Based Language Learning in the context of teaching Chinese as a foreign language.
List of Figures and Tables

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.