Marketing Analytics

Marketing Analytics
-0 %
Statistical Tools for Marketing and Consumer Behavior Using SPSS
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 187,50 €

Jetzt 187,48 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9781032052182
Veröffentl:
2021
Erscheinungsdatum:
02.11.2021
Seiten:
200
Autor:
José Marcos Carvalho de Mesquita
Gewicht:
540 g
Format:
244x170x13 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

José Marcos Carvalho de Mesquita is Professor of Marketing at FUMEC University, Brazil, and visiting researcher at University of Connecticut, USA.
Marketing Analytics provides guidelines in the application of statistics using SPSS for students and professionals using quantitative methods in Marketing and Consumer Behaviour.
1. Creating and examining databases in SPSS 2. Introduction to exploratory data analysis 3. Analysis of variance 4. Regression analysis 5. Time series analysis 6. Discriminant analysis 7. Cluster analysis 8. Exploratory factor analysis (EFA) 9. Confirmatory factor analysis (CFA) 10. Structural equation modelling (SEM)

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.