Digital Hesitation

Digital Hesitation
Why B2B Companies Aren't Reaching Their Full Digital Transformation Potential
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

26,50 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
Artikel-Nr:
9780986046261
Veröffentl:
2022
Erscheinungsdatum:
12.07.2022
Seiten:
384
Autor:
Thomas Lah
Gewicht:
634 g
Format:
232x150x27 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Thomas LahThomas Lah is the executive director and executive vice president of the Technology & Services Industry Association (TSIA). For over 20 years, Thomas has been helping some of the world's largest technology companies improve the efficiency of their daily operations. He is the author of many popular books on trends affecting the tech industry, host's TSIA's podcast, TECHtonic: Trends in Technology and Services, and oversees TSIA's executive research team.
Digital Hesitation is a must-read for all B2B technology executives and anyone looking for a business book on digital transformation.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.