Cultural Diversity and the U.S. Media

Cultural Diversity and the U.S. Media
 Paperback
Print on Demand | Lieferzeit: Print on Demand - Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

41,60 €* Paperback

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780791439302
Veröffentl:
1998
Einband:
Paperback
Erscheinungsdatum:
11.09.1998
Seiten:
332
Autor:
Theresa Carilli
Gewicht:
540 g
Format:
229x152x20 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

At Purdue University Calumet, Yahya R. Kamalipour is Professor of Mass Communications and Director of Graduate Studies. He is also the editor of Images of the U.S. around the World: A Multicultural Perspective, forthcoming from SUNY Press. Theresa Carilli is Associate Professor of Communications.
Combining case studies and critical analysis, this book examines how the electronic and print media's representation of cultural groups such as African-Americans, Asian-Americans, Native Americans, Latinos, and Chicanos contribute to the understanding (and misunderstanding) of this country's cultural experience.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.