Work, Consumption and Culture

Work, Consumption and Culture
-0 %
Affluence and Social Change in the Twenty-First Century
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 194,50 €

Jetzt 194,48 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780761959847
Veröffentl:
2005
Erscheinungsdatum:
14.02.2005
Seiten:
224
Autor:
Paul Ransome
Gewicht:
540 g
Format:
249x174x19 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

The central question in Work, Consumption and Culture is whether consumption has now displaced production as the defining factor in the lives of those in the industrialized West. This book offers a comprehensive review of the key issues in the production/consumption debate, and where it might lead in the future.
Introduction The Affluence HypothesisWork-Based SocietyAffluenceConsumption-Based SocietyActs of ConsumptionWork, Consumption and Social IdentityIdentity Crisis Workers versus ConsumersThe Cultures of Work and ConsumptionConcluding Comments The Affluence Hypothesis Revisited

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.