Audience Responses to Real Media Violence

Audience Responses to Real Media Violence
-0 %
The Knockout Game
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 125,50 €

Jetzt 125,49 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780739196113
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
13.02.2015
Seiten:
146
Autor:
Mary Grace Antony
Gewicht:
318 g
Format:
231x157x18 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

By Mary Grace Antony
This book examines audiences' cognitive and affective responses to user-generated real media violence. Using Knockout Game videos, Antony examines the extent to which realism assessments interact with moral disengagement, and the (in)ability to empathize with victims of real media violence.
Part I - How We Respond to Media ViolenceChapter 1 - When violence is real (not reel)Chapter 2 - Emotional responses to media charactersChapter 3 - Moral disengagement and enjoying media violencePart II - How Audiences Respond to Real Media ViolenceChapter 4 - Measuring responses to real media violenceChapter 5 - Realism, rationalization, and rejectionChapter 6 - This feeling is based on actual eventsChapter 7 - Boys don't cry... but do girls?Part III - So What?Chapter 8 - Understanding how we watch real violenceChapter 9 - Why we should care

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.