The Copyeditor’s Handbook

The Copyeditor’s Handbook
A Guide for Book Publishing and Corporate Communications
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

43,00 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780520286726
Veröffentl:
2019
Erscheinungsdatum:
14.05.2019
Seiten:
568
Autor:
Amy Einsohn
Gewicht:
981 g
Format:
254x180x30 mm
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

Amy Einsohn was a professional editor who worked in scholarly, trade nonfiction, and corporate publishing. She taught dozens of copyediting courses and also conducted on-site corporate training workshops.
"Marilyn Schwartz has incisively and thoroughly updated and expanded The Copyeditor's Handbook, adding best-practice advice on editorial ethics, accessibility, digital sources, plain language, ESL, and more. Amy Einsohn would be so pleased! Pair this rigorous yet amiable handbook with The Copyeditor's Workbook for a complete course in manuscript editing."--Carol Saller, author of The Subversive Copy Editor

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.