Power of Performance Management: How Leading Companies Create Sustained Value

Power of Performance Management: How Leading Companies Create Sustained Value
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Artikel-Nr:
9780471383475
Veröffentl:
2001
Erscheinungsdatum:
01.01.2001
Seiten:
352
Autor:
Andre De Waal
Gewicht:
724 g
Format:
235x157x25 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Andre A. de Waal is a partner with Mulland Consulting Group, the Netherlands. He has master's degrees in chemistry and business administration, a doctoral degree in economics, and is certified in production and inventory management. As a consultant, he has focused on projects including the selection and implementation of production, logistic, and financial software packages; cost analyses; and designing logistic concepts and information technology infrastructures. He recently worked on a benchmark study for a Dutch multinational performed in Japan, Germany, and the United States. De Waal has published over forty articles and twelve books on the topic of performance management.
Dieses Buch bietet einen bahnbrechenden neuen Ansatz für die Schaffung eines erstklassigen Shareholder Value. Heute werden Finanzdirektoren, Firmenchefs und Controller von den Aktionären immer mehr unter Druck gesetzt, eine beständige Wertschöpfung zu erzielen. Daher ist es notwendig, neue Planungsmethoden und -strategien zu entwickeln, die die immer höheren Erwartungen der Aktionäre zu erfüllen in der Lage sind. "Power of Performance Management" analysiert verschiedene Informationstechnologien und liefert die Grundlagen für die Erarbeitung eines Strategieplans für erfolgreiches Performance Management. Anhand einer Fülle von Beispielen zu den bestbewährten Methoden wird deutlich, welche Probleme ein Unternehmen beim Wertschöpfungsprozeß bewältigen muß. Mit zahlreichen Fallstudien.
Value creation is the process of increasing a corporation's worth to its shareholders. This book shows how to create value through new budgeting systems, complete benchmarking studies, and reorganizations of the finance function.
Introduction.Challenges for Performance Management in the New Economy.Establish a Consistent Responsibility Structure.Balance Long-Term and Short Term Focus.Make Value-Based Strategies Operational.Embrace Information Transparency.Focus on What Is Truly Important.Enforce Performance-Driven Behavior.Balance Integration with Simplification.Implementing the Ideas.Appendix: Management Information and Reporting Analysis.Index.
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