Television’s Spatial Capital

Television’s Spatial Capital
-0 %
Location, Relocation, Dislocation
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 55,00 €

Jetzt 54,99 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780367477523
Veröffentl:
2024
Erscheinungsdatum:
29.01.2024
Seiten:
194
Autor:
Myles McNutt
Gewicht:
290 g
Format:
234x156x11 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Myles McNutt is Associate Professor of Communication and Theatre Arts at Old Dominion University.
This book provides a framework for understanding television's inherent spatiality and identifies key patterns that shape how space and place are articulated within the medium.
Introduction 1. Spatial Capital in the Era of Mobile Production: Here, There, and Everywhere 2. The Textual Burden of Spatial Capital: Strategies for Dropping the Pin 3. Distributional Limits of Spatial Capital: Not There, But Anywhere 4. Discursive Hierarchies of Spatial Capital: "Like A Character in the Show" 5. Spatial Capital and Social Media: Amplifiers, Arbiters, and the Mountains of North Dakota 6. Conclusion - Location, Relocation, Dislocation

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.