Faculty Development and Student Learning

Faculty Development and Student Learning
-0 %
Assessing the Connections
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 50,50 €

Jetzt 50,49 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780253018786
Veröffentl:
2016
Erscheinungsdatum:
15.02.2016
Seiten:
172
Autor:
William Condon
Gewicht:
426 g
Format:
229x152x14 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

William Condon, Ellen R. Iverson, Cathryn A. Manduca, Carol Rutz, Gudrun Willett
William Condon is Professor of English at Washington State University. He is coauthor of Writing the Information Superhighway and Assessing the Portfolio: Principles for Theory, Practice, and Research.
Foreword: Pathways from Faculty Learning to Student Learning and Beyond, by Mary Taylor Huber1. Connecting Faculty Learning to Student Learning2. Sites of Faculty Learning3. Seeking the Evidence4. Faculty Learning Applied5. Spreading the Benefits6. Reaching Students7. Faculty Development MattersAfterword, by Richard HaswellAppendix 1: Critical and Integrative Thinking Forms, Washington State University, 2009Appendix 2: Methodologies in the StudyAppendix 3: History of the Critical Thinking RubricAppendix 4: Rating FormsReferencesAcknowledgmentsNotes

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.