Global Strategy

Global Strategy
-0 %
Creating and Sustaining Advantage Across Borders
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 76,00 €

Jetzt 75,99 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | Versandkostenfrei
Artikel-Nr:
9780195167207
Veröffentl:
2005
Erscheinungsdatum:
24.11.2005
Seiten:
264
Autor:
Andrew Inkpen
Gewicht:
590 g
Format:
245x164x24 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Global Strategy deals with the question of how firms can compete in a global environment. Andrew Inkpen and Kannan Ramaswamy examine the issues considered central to the study of strategic management in a global context, such as the nature of global advantage, strategic alliances, competing in emerging markets, international corporate governance, global knowledge management, and ethical issues in international business. By integrating academic research with practical examples and case studies the book informs students and managers of global business about a diverse set of important strategic issues.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.