Customer Mania!

Customer Mania!
It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

12,00 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
Artikel-Nr:
9780007210503
Veröffentl:
2005
Erscheinungsdatum:
07.11.2005
Seiten:
208
Autor:
Ken Blanchard
Gewicht:
156 g
Format:
195x128x17 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Ken Blanchard is the founder and Chairman of The Ken Blanchard Companies. His One Minute Manager series has sold over 18 million copies and been translated into more than 25 languages. He has also written or co-authored numerous other books, including Gung Ho!, Big Bucks! and Raving Fans.
The One Minute Manager meets Yum!the world's largest restaurant company, in this practical guide to making superlative customer service drive your business to success.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.